20.5 Vi har ikke øvelse
27.5 Vi møtes kl 1830 alle som skal være med på festivalen og snakker gjennom den om oppgaver og opplegg. Vi tar kort om opptreden i Oslo rådhus 2/6 også.(kun 9 påmeldt)Truls har sendt mail til en del av dere om å komme til han etter briefen 27.5
3/6 avlyses 10/6 reker og avslutte for sommeren. Vi møtes på Sjøstjernen kl 1830. Påmelding lagt ut. Kun 3 påmeldingerSvein-Tore